Dijital Katalog Oluşturmak

Dijital katalog oluşturmak, herhangi bir işletmenin pazarlama çabalarının çok önemli bir parçasıdır. Şu anda sunduğunuz tüm ürünleri sergilemenize yardımcı olurken, müşterilerinizin de güzel tasarlanmış bir kataloğa ellerinin altında erişmelerine izin verir. Ürün karışımınızı ve fiyatlandırmanızı her zaman elinizin altında bulundurmak da yadsınamaz bir şekilde önemli bir iştir, ancak bir basılı yayın basmanın maliyeti giderek artıyor.
Günümüz dijital kataloglarının devreye girdiği yer burasıdır.
Dijital kataloglar her iki sorunu da halleder. Yüksek baskı ve dağıtım maliyetleri içermediklerinden çok daha ucuzdurlar ve müşterilerin telefon, tablet veya bilgisayarları aracılığıyla her yerden ve her zaman kolayca erişebilmeleri nedeniyle daha uygundurlar. İlgi çekici basılı dijital kataloglar oluşturacak kaynaklara sahip olmayan ancak ürünlerini daha geniş bir kitleye sergilemek isteyen tedarikçiler için mükemmel bir seçimdir.

İşletmenizin neden bir dijital kataloğa ihtiyacı var?

Basılı dijital kataloglar geçmişte kaldı.  İşletmelerin %70’i önümüzdeki beş yıl içinde dijital kataloglarını basmayı bırakmayı ve kolaylık nedeniyle çevrimiçi kataloglarla değiştirmeyi planladıklarını söyledi.

Dijital kataloğun standart haline gelmesiyle birlikte, çevrimiçi ortama geçmeniz için daha iyi bir zaman olamaz. Daha da iyisi, basılı kataloglardan tasarruf etmenin yanı sıra dijitale geçmenin daha pek çok faydası vardır:

Daha fazla potansiyel müşteriye ulaşın – kataloğunuzu kaç kişiye gönderebileceğiniz konusunda bir sınır yoktur.

  • En son ürünlerinizi sergilemenize yardımcı olun
  • Siparişleri ve satışları artırın
  • Belirli müşteriler için ısmarlama fiyatlandırma, teklifler ve ürün çeşitlerine sahip olmanızı sağlar
  • Sipariş verme ve hatırlatıcılar gibi özellikleri birleştirin

Dijital kataloglar, müşteri erişiminizi artırır.

“Basılı kataloglar da müşterilere ulaşmama yardımcı oluyor. Neden hala dijitale geçmem gerekiyor?”

 

Haklısınız. Ancak, maliyetler ve genel olarak büyük partiler halinde yazdırma gereksinimi göz önüne alındığında, kağıt tabanlı katalogların yalnızca sınırlı sayıda kişiye teslim edilebileceğini unutmayın. Hepsini dağıttıktan sonra, başka bir parti sipariş etmeniz gerekir ve bu genellikle büyük bir baskıdır. Bu genellikle şirketlerin bunları kime teslim edecekleri konusunda seçici olmalarına neden olur, yani satın almakla gerçekten ilgilenen kişilere her zaman ulaşmazlar. Bunun da ötesinde, basılı versiyonlar tek yönlü bir iletişim kanalı olarak kabul edilir. İnsanlar onları açar, sayfaları tarar, bir veya iki sayfayı ayrıntılı olarak gözden geçirir, ilginç bir ürün bulur ve hepsi bu. Bundan sonra, genellikle alt çekmecede biter.

Dijital katalogların daha düşük bir maliyetle ve daha geniş bir kitleye tanıtılması çok daha kolaydır. Yani çok fazla çaba ve bütçe harcamadan daha fazla potansiyel müşteriye ulaşabilirsiniz. Kime gönderdiğinize dikkat etmenize gerek yok ve kolayca yeniden gönderebilirsiniz. Kataloğunuzu e-posta bültenleri aracılığıyla paylaşmayı veya Facebook sayfanıza bağlantı göndermeyi seçebilirsiniz. Müşterileriniz de buna her zaman anında erişebilir.

Dijital kataloğunuz mobil cihazlar için optimize edilmişse, müşterileriniz basılı sürümünüzü nereye koyduklarını (eğer saklamışlarsa!) hatırlamak zorunda kalmadan, istedikleri zaman telefonlarından erişebilirler. E-ticaret için Mobil Kullanım İstatistiklerine göre, e-postaların %42’si elde taşınabilir cihazlarda açıldığından ve insanların %70’i Facebook’a telefonlarından eriştiğinden, bu giderek daha önemli hale geliyor.

Dijital kataloglar, en son ürünlerinizi sergilemenize yardımcı olur

Hem basılı hem de dijital katalog oluşturmak bir pdf katalog, ürünlerinizi müşterilere sergilemenize olanak tanır. Ancak, yalnızca dijital sürüm, ürün bilgilerinizi hemen güncellemenize izin verebilir. Ne zaman yeni bir envanter kalemi tanıtsanız veya bir ürünü satışa sunsanız, onu dijital kataloğunuza kolayca ekleyebilir ve insanlara görünür hale getirebilirsiniz. Aynı şey envanteri güncel tutmak için de geçerlidir – bir şeyin tükenip tükenmediğini göstermek, fiyatlandırmanızı değiştirmek ve promosyonları sergilemek.

Dijital bir katalog yalnızca güncellenmiş ürünleri sergilemenize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda güvenilirlik oluşturmanıza da yardımcı olabilir. Ancak bu, kataloğunuzu tasarlama şeklinize bağlıdır. Markanızı güçlendirmenize yardımcı olması için net bir mesaja ve harika görsellere sahip olması gerekir.

Diğer bir pazarlama  raporunaa göre, e-ticaret müşterileri, zengin içerik ve ayrıntılı ürün özellikleriyle birlikte yüksek çözünürlüklü ürün resimlerini görmeyi tercih ediyor. Harika görüntüler kendilerini rahat hissetmelerini sağlar ve satın alma kararlarında onlara rehberlik eder. Bunu akılda tutarak, ürünlerinizi güzel görseller ve basit ürün açıklamaları kullanarak sunmak, müşterileriniz sizden sipariş verirlerse ne alacakları konusunda daha net bir fikre sahip olacakları için güvenilirlik oluşturmanıza yardımcı olacaktır.

Bu da bizi bir sonraki faydaya götürür:

Dijital kataloglar, siparişlerinizi ve satışlarınızı artırmanıza yardımcı olur

Dijital bir kataloğun yeni müşteriler çekebilmesi ve zahmetsizce paylaşılabilmesinin tek bir anlamı var: daha fazla sipariş almanıza yardımcı olabilir. Ve tedarikçiler için daha fazla sipariş, daha fazla satış demektir.

Neredeyse her soruna yönelik teknolojik çözümlerdeki patlama ile, dijital kataloğunuzun da sipariş alabileceği seçeneklerin mevcut olması şaşırtıcı olmamalı! Ve en iyi kısmı? Sizin için önceden tasarlanmıştır, bu nedenle ürün bilgilerinizi, resimlerinizi ve paylaşmak istediğiniz müşterileri yüklemeniz yeterlidir.

Neden Dijital Katalog Oluşturmalıyım?
Neden Dijital Katalog Oluşturmalıyım?

Dijital katalog nasıl oluşturursunuz?

Dijital katalog oluşturmak yardımcı olacak birçok seçenek vardır. Ancak, web geliştirme veya pahalı yazılım satın alma bütçesine sahip olmayan küçük veya orta ölçekli bir işletmeyseniz, şanslısınız – özelleştirmenize ve geliştirmenize olanak tanıyan bulut tabanlı bir uygulamaya kolayca kaydolabilirsiniz. bir katalog yayınlayın. Ürünlerinizi müşterilerinizin önüne hızlı ve kolay bir şekilde ulaştırabileceğiniz ve onların cep telefonlarından doğrudan kataloglarından sipariş vermelerine olanak tanıyan bir dijital katalog sağlar.

En iyi kısım? Farklı müşteriler için ısmarlama ürün karışımları ve fiyatlandırma oluşturabilir ve promosyonlu ürünleri ve sıcak fırsatları sergileyebilirsiniz. Örneğin, bir kahve kavurucusuysanız, muhtemelen yalnızca bazı kafelerin kullandığı bazı bireysel karışımlara sahip olacaksınız. Bu karışımları sadece o kafelere gösterebilirsiniz. Veya müşterilerinizden bazılarının özel indirimleri varsa, bu müşterilere farklı fiyatlar göstermek için kolayca ayar yapabilirsiniz.

Ürün çeşitlerinizi göstermenin yanı sıra uygulama üzerinden müşterilerinizi yönetebilir, sipariş ve ödeme kabul edebilirsiniz.

Dijital kataloglar, şüphesiz pazarlama stratejinize güçlü bir katkı sağlar. İşletmenizin sadece baskıya değil dijital bir pdf ekatalog formatına ihtiyacı var.

Yorum bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir