Hemen Bilgi Alın: 0537 366 10 80

E Katalog Örnekleri

Hazırlamış olduğumuz dijital katalog çalışmalarımızı inceleyebilirsiniz.

Simay Aksesuar Katalog
Özdemir Enerji Katalog
Buket Bayrak Katalog
Cankatan Çoban Helvası Katalog
Uluşehir Yangın Danışmanlık Katalog
Anka Avize Katalog
Çetin Gıda Katalog
İpeksi Baby Çınar Lüks e katalog
Yalnız Uçanlar Kimya dijital katalog
Aron Aurora Helsinki e-Katalog
Yavuz Treyler Dijital Katalog
Anmesday Dijital Katalog
Travertens
Şebnem Özbilis
MT Ambalaj
MT Ambalaj
MT Ambalaj

Katalog Hazırlarken Dikkat Edilecek Noktalar Nelerdir?

Hedef kitlenize göstermek istediğiniz ürünlerin profesyonel ve doğru açılardan çekilmiş fotoğraflarının kullanılması önemli bir konudur. Katalog içerisinde dolaşırken çekilmeyen resimler karanlık ve iyi görmeyeceği için hedef kitle üzerinde beklenen etkiyi yapmayacaktır. Katalogda yer verilecek ürünler doğru seçilmelidir. Kar marjı göz önünde bulundurularak ürün yerleştirme yapıldığında karlılığı yüksek olanların öncelikli olması gerekir. Bazen çok satılan ürünler düşük kar marjına sahip olduğunda bu ürünleriniz çok satılsa bile kârlılığınız düşük olacaktır. Bundan dolayı kar marjı yüksek olan ürünler daha çok alana ve kataloğu inceleyen hedef kitlenizin dikkatini mutlaka çekecek yerlerde bulunması gerekir. Dikkat çekici başlıklar kullanıldığı zaman kataloğu incelediğini kişilerin içeriklere bakması sağlanabilir. Kataloglarda indirim kampanya veya sürpriz içerikler bulundurulduğunda müşteri ilgisi daha fazla olur. Kataloglar abartıya kaçmadan ancak sıradan kataloglardan da farklı bir şekilde tasarlandığını daha müşteri ilgisini çekmiş olursunuz. Kataloglar uzun süreli kullanıma elverişli olduklarından dolayı baskı yapılmadan önce tasarımların net ve sektöre göre belirlenmiş olması başarıyı beraberinde getirecektir. Katalogda bulunması gereken bilgiler arasında firma bilgileri irtibat telefonları e-posta adresi gibi müşterinin sizlerle iletişime geçebilecekleri bilgiler mutlaka bulunmalıdır.

Katalog İçerisindeki Görseller

Gerek baskılı kataloglarda gerekse de dijital kataloglarda en önemli faktör görselliktir. İyi hazırlanmış ürün görselleri insanların dikkatine çekmek de çok başarılı olmaktadır. Yazı gibi içerikler görsel içeriye göre kullanıcılar tarafından daha az dikkat çekicidir. Dijital katalog da herhangi bir yıpranma veya eskime olmayacağı için görsel renkler daha canlı ve daha çok dikkat çekici olacaklardır.

Katalog Nedir?

Katalog firmaların veya markaların mal ve hizmetlerini tanıtmak için kullanmış oldukları bir tanıtım aracıdır. Katalog çok fazla mal veya ürün ve bu hizmetlerin özellikleri ayrıntılı olarak anlatılabildiği için etkili bir araçtır. Bu noktada kataloğun tasarımı ve ürün yerleştirme gibi noktalar önemli bir yer tutar. Broşür el ilanları gibi araçlar sınırlı sayıda mal ve ürün tanıtmasından dolayı daha sınırlı olmakta ve bütün hizmetleri aktarmada yetersiz kalmaktadır. Katalog içerik bakımından zengin ve daha fazla ürün tanıtmasından dolayı daha etkili bir yöntemdir. Kataloglar etkili olabilmesi için tasarımının da insanlar üzerinde iz bırakması ve onları etkilememesi gerekir. Kullanılacak olan kataloglar markanın veya firmanın hizmet verdiği sektöre göre tasarlanıp ona göre içerikler oluşturulduğunda hedef kitle üzerinde daha kalıcı etki yapmaktadır. Hedef kitlenin doğru tespit edilmesi ve onlar üzerinde etki yapacak kataloglar hazırlarken en ince ayrıntısına kadar düşünülmek zorundadır. Amaç belirlendikten sonra bu amaca uygun katalog yapmak tamamen uzman ve profesyonel kişiler tarafından yapıldığı zaman hedef kitle üzerinde kalıcı olmakta ve belirlenen amaca ulaşılmış olmaktadır.

Siz de e-katalog yaptırmak mı istiyorsunuz?

Kaliteli hizmet ve uygun fiyatlarla.

Hemen Bilgi Alın